Yalda Game

A blog to collect all the post of 'Yalda Game' in Persian weblogs.

Monday, January 01, 2007

درباره این وبلاگ

با استفاده از ایده وبلاگی که امیر با عنوان بازی یلدا راه انداخت، من این وبلاگ را برای جمع‌آوری یکجای همه نوشته‌های این بازی راه‌اندازی کردم.
طبق تعریفی که سلمان ارائه کرده، بازی به این صورت است:
کسی (که در اینجا خود سلمان است) شروع می‌کنه و 5 نکته از چیزهایی که احتمالاً خوانندگان وبلاگش در مورد شخصیت او نمی‌دونند می‌نویسه و در آخرش هم 5 نفر را معرفی می‌کنه. اون 5 نفر هم به همین ترتیب 5 نکته از چیزهایی که کمتر کسی در مورد شخصیت اون‌ها می‌دونه را می‌نویسند و هر کدوم 5 نفر دیگه را معرفی می‌کنند و همین جوری ادامه پیدا می‌کنه.
چند نکته:
1. سعی دارم همه نوشته‌ها را جمع آوری کنم، هر چند سخت و طاقت فرسا است (و فکر کنم که امیر هم برای همین دیگر ادامه نداد) ولی تا آخر می‌خواهم بروم. پس به همکاری همه شما نیازمندم.
2. هر کسی که نوشته وبلاگش در این وبلاگ نیست به آدرس yalda@mesgary.org ایمیل بزند.
3. هر کسی هم که دوست ندارد نوشته‌اش در این وبلاگ ذکر شود، به همان آدرس بالایی ایمیل بزند تا فوراً برداشته شود.
4. کلیه متون بدون هیچگونه ویرایش ارسال شده است و حتی حروف ی و ک عربی و یا استباهات تایپی تصحیح نشده است.
5. تمامی نوشته‌ها در تاریخ و ساعت واقعی‌شان ارسال می‌شوند. یعنی تاریخ و ساعتی که برای هر نوشته در این وبلاگ می‌بینید، همان تاریخ و ساعتی است که در وبلاگ اصلی وجود دارد.

1 کامنت:

در تاریخ Mon Jan 01, 11:44:00 AM، Anonymous Anonymous گفته...

سلام دوست من. امیدوارم کلکسیون کاملی گردآوری بشه. آرزوی موفقیت دارم.

 

Post a Comment

>> صفحه اصلی